Sähköiset asiointikanavat

Metron tavoitteena on helpottaa ostamista kehittämällä entistä helppokäyttöisempiä ja monipuolisempia asiointikanavia. eMetro-verkkokaupassa ja uudella mobiilitilauksella voit tehdä tilauksia silloin kun sinulle parhaiten sopii.

eMetro verkkokaupan tuotekortti

eMetro-verkkokauppa

eMetro-verkkokauppa tarjoaa asiakkaillemme ajantasaisen tilaus-, asiointi- ja infokanavan. Tilaaminen on helppoa, sillä käytössä ovat monipuoliset tuotehakutoiminnot ja kuvalliset tuotetiedot sekä tuotevertailu. Kun olet kirjautunut verkkokauppaan, voit tehdä omia suosikkilistauksia ja tilauspohjia, mikä nopeuttaa tilausten tekemistä jatkossa. Verkkokaupan chat-toiminto toimii nopeana kontaktikanavana asiakaspalveluumme. Verkkokauppamme palvelee suomeksi ja englanniksi.

Uutta on se, että kauppamme on avoin kaikille. Jos kaipaat esimerkiksi tietoa tuotteiden ravintosisällöstä, tieto löytyy uudesta verkkokaupastamme. Metron ammattilaisten valitsemat parhaat uutuudet ja ajankohtaan sopivat tuotteet sekä asiakasryhmittäin räätälöidyt valikoimakirjat ovat helposti käytettävissäsi. Tilaaminen, hinta- ja saatavuustiedot sekä luvanvaraiset tuotteet edellyttävät kirjautumista.

Tutustu verkkokauppaamme tästä

Haluatko verkkokauppamme asiakkaaksi? Klikkaa tästä tunnusten tilaamiseen.

Mobiilitilaus myös iPhone- ja iPad-laitteilla

Metro on laajenut mobiilitilauksen iPhone- ja iPad-laitteisiin. Tilauksen on voinut jo tehdä Android-älypuhelimilla. Metro on ensimmäinen päivittäistavara-alan tukku, joka on tuonut mobiilitilauksen asiakkaidensa käyttöön.

Metron asiakkaat voivat tehdä tilauksensa Android- ja iPhone-älypuhelimilla ja iPad-tableteilla. Ensimmäiset asiakkaat siirtyivät mobiilitilaukseen jo keväällä, jolloin Android-älypuhelimissa toimiva sovellus otettiin käyttöön.

Mobiilitilaus on helppo, nopea ja edullinen tapa tilata. Tuotteen viivakoodi skannataan älypuhelimen kameralla tai se voidaan syöttää käsin. Sovellus kertoo, onko tuote tilattavissa ja mikä on myyntierä. Ensimmäisellä kerralla tuotetta tilattaessa sovellus kysyy toimitusputken (tukku, toimitusmyynti tai teollisuus) ja muistaa sen jatkossa. Toimitusputken voi tarvittaessa muuttaa.

Asiakas voi tilata kaikki tuotteet samalla kerralla, ja sovellus lähettää tilaukset eri toimitusputkiin. Tuotteet toimitetaan seuraavassa mahdollisessa toimituksessa ellei asiakas ole määrittänyt muuta ajankohtaa. Tilauksen voi tallentaa vaikkei puhelin olisikaan langattomassa verkossa ja lähettää, kun yhteys toimii.

Android-sovellus on ladattavissa Google Play -kaupasta ja iPhone-sovellus App Storesta. Lataaminen edellyttää Metron asiakasnumeroa ja pin-koodia.

 

Kysy lisää omalta myyntipäälliköltäsi tai pikatukkupäälliköltä.